Antifrīzs motoreļļā? Defekts, kas jānovērš nekavējoties

Kas noticis?

Pavisam nesen Dīzeļcentrā uz remontu saņēmām traktora sūkni no mūsu klienta. Bēda, saimnieks traktoru nevar vairs iedarbināt. Atverot sūkņa korpusu, uzreiz sapratām, ka motoreļļā ir nonācis antifrīzs un šis lipīgais eļļas un dzesēšanas sķidruma sajaukums ir kādu laiku eļļojis arī degvielas augstspiediena sūkni.

Kā tas varēja notikt?

Vienkārši. Gar gumijas blīvējumiem uz motora čaulām motoreļļā nonāk antifrīzs jeb dzesēšanas šķidrums. Motoreļļa, sajaucoties ar antifrīzu, veido lipīgu, korozīvu šķidrumu, kas ļoti strauji izraisa metāla detaļu koroziju.

 

Vienkāršāk sakot, sūknis dažu dienu laikā kļūst par vienu lielu rūsas gabalu. Ja dzinējs ar šādu motoreļļas un antifrīza sajaukumu stāv neiedarbināts kaut vai dažas dienas, degvielas augstspiediena sūknis noķīlē.

Kādas ir sekas?

Traktoru vairs nevar iedarbināt.

Kā mēs salabojām sūkni?

Degvielas sūknis tika pilnībā izjaukts un detaļas mazgātas ultraskaņas vannā ar speciālu kalibrēto šķidrumu. Neatgriezeniski bojātās detaļas tika nomainītas pret jaunām. Tālāk sūkņa montāža un regulēšana, testēšana uz stenda.

Pēc tā visa traktors ir gatavs jauniem darbiem, jācer, ka pašam traktoram tika novērsts defekts, dēļ kura antifrīzs nonāca motoreļļā!

 

Ja Tev ir aizdomas, ka Tavam degvielas sūknim, sprauslām, vai pašai dīzeļsistēmai ir kaut kas noticis, griezies pie mums Dīzeļcentrā. Tas var palīdzēt ietaupīt simtus vai pat tūkstošus nākotnē.

Pieteikties Dīzeļcentrā

Vēlies uzzināt, kā rūpēties par savu dīzeli? Lasi vēl šos rakstus:

 

Kā izvairīties no dārga augstspiediena sūkņa remonta.

Kas var notikt, ja pats remontē sprauslas.

Kā samazināt dīzeļsistēmas degvielas patēriņu.

Škoda Octavia borta dators pēc sprauslu remonta - 4.7l/100km.

Degvielas bākas rādītājs pēc sprauslu remonta - 1440km.